![](/DSC02624.jpg)
20 листопада виступив на пленарній сесії XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» (м. Київ). На конференції , серед іншого, на панельній дискусії розглядалося і питання «Реформування освіти: перспективи Нової Української Школи».
Як член редакційної ради журналу «Директор школи, ліцею, гімназії» запросив учасників до плідної співпраці. Висловив думку про те, що їхні напрацювання будуть корисними у справі впровадження менеджменту якості як нової ідеології управління у сфері загальної середньої освіти, який обов’язково передбачає роботу з фактичними даними, використання процесного підходу та здійснення постійного поліпшення. А все це, у свою чергу, актуалізує проблему забезпечення закладів загальної середньої освіти якісним та зручним у використанні психолого-педагогічним і соціально-педагогічним діагностичним інструментарієм.
Також окреслив проблему організації навчання керівників закладів загальної середньої освіти, працівників місцевих органів управління освітою та територіальних органів Державної служби якості освіти України, підготовки їх до оволодіння технологіями і техніками менеджменту якості, зокрема,– менеджменту якості освіти.
Ознайомив учасників конференції із результатами власних досліджень, які відображено в працях:
Осадчий І.Г. Якість загальної середньої освіти: система управління та інституційний аудит. Концептуальні ідеї та методичні рекомендації. Методичний посібник:[Електронне видання]/Осадчий І.Г— Дніпро: Середняк Т. К., 2018, — 31 с. — Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1-M-XwoqrNAw061AnjXVzkscVPNm7NF9J/view та https://osadchy-pedagog.ucoz.net
Осадчий І. Розроблення та впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти. Методичні рекомендації :[Електронне видання] / Осадчий І.Г – Дніпро: Середняк Т. К., 2019,–73 с. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1imCWihqDVAVbJmSF4JMLK5wP9e-0uMBX/view та https://osadchy-pedagog.ucoz.net
|