ВСТУП………………………………………………………………………..
|
4
|
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ»………………………………....
|
7
|
1.1. Особливості застосування………………………………………………
|
7
|
1.2. Цикл Шухарта – Демінга (PDCA– цикл) та постійне поліпшування..
|
8
|
1.3. Принципи менеджменту якості…………………………………………
|
12
|
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА ЯК ОСВІТНЯ ПОСЛУГА……………………………………………………………………
|
18
|
2.1. Сутність освітньої послуги……………………………………………...
|
18
|
2.2. Загальні характеристики освітньої послуги……………………………
|
20
|
2.3. Особливості надання освітньої послуги………………………………
|
21
|
2.4. Модель освітньої послуги………………………………………………
|
22
|
2.5. Визначення рівня якості освітнього середовища……………………...
|
24
|
РОЗДІЛ 3. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЯК НАДАННЯ ТА ОДЕРЖАННЯ ОСВІТНЬОЇ ПОСЛУГИ…………………………………………………...
|
29
|
3.1. Загальні характеристики освітнього процесу в сучасному закладі загальної середньої освіти…………………………………………………...
|
29
|
3.2. Результати навчання та компетентності……………………………….
|
30
|
3.3. Організаційно-педагогічні засади освітнього процесу, що забезпечує набуття компетентностей……………………………………….
|
31
|
3.4. Основні етапи базового сценарію навчального заняття……………...
|
34
|
3.5. Модель освітнього процесу……………………………………………..
|
39
|
3.6. Визначення рівня якості освітнього процесу………………………….
|
40
|
3.7. Необхідні умови для сталого підвищення якості освітнього процесу………………………………………………………………………
|
45
|
РОЗДІЛ 4. ДІЯЛЬНІСТЬ З РОЗРОБЛЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ……………………...
|
47
|
4.1. Усвідомлення необхідності розроблення та впровадження внутрішньої системи забезпечення якістю освіти…………………………
|
48
|
4.2. Прийняття рішення про початок розроблення та впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти………………………….
|
49
|
4.3. Залучення персоналу…………………………………………………….
|
50
|
4.4. Визначення структури освітнього процесу закладу загальної середньої освіти………………………………………………………………
|
53
|
4.5. Визначення організаційної структури закладу загальної середньої освіти…………………………………………………………………………..
|
55
|
4.6. Розроблення організаційно-функціональної структури внутрішньої системи забезпечення якості освіти ………………………………………..
|
55
|
4.7. Збереження знань та засвоєння уроків власної діяльності……………
|
56
|
4.8. Написання документів у сфері якості освіти…………………………..
|
58
|
4.9. Доопрацювання…………………………………………………………..
|
60
|
РОЗДІЛ 5. ВПРОВАДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ТА ОКРЕМІ ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ…………………………………………………...
|
60
|
5.1. Рішення про впровадження……………………………………………..
|
60
|
5.2. Моніторинг вимог замовників освітньої послуги…………………….
|
61
|
5.3. Моніторинг потреб та очікувань зацікавлених сторін………………..
|
62
|
5.4. Внутрішні та зовнішні аудити…………………………………………..
|
62
|
5.5. Самооцінювання…………………………………………………………
|
63
|
5.6. Впровадження змін та інновацій………………………………………..
|
65
|
ЛІТЕРАТУРА………………………………………………………………..
|
69
|