Виконав дослідження і написав нову працю про те, як забезпечувати зорієнтованість освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти на персональні освітні потреби замовників освітньої послуги.
Нові знання представив у вигляді організаційної освітньої технології для того, щоб усі, хто сповідує цінності дитиноцентризму та індивідуалізації навчання і має для цього відповідні повноваження, можливості та бажання, змогли зреалізувати запропонований підхід у своїх закладах освіти.
P.S.Пам'ятаємо, що актуалізоване нині поняття "якість освіти" втрачає сенс, якщо освіта не послуга, суб'єкт освітньої діяльності не є автономним, замовники освітньої послуги не заявили про освітні потреби та не надали закладу освіти свої персональні освітні запити, менеджмент закладу освіти не став менеджментом якості на засадах TQM, а якість освіти продовжують розуміти лише як рівень відповідності результатів навчання учнів державному стандарту освіти.
Стежимо також за тим, щоб в "один прекрасний день" не з'ясувалося, що ми на хуторі "Якість освіти по-українськи". На жаль, такі побоювання небезпідставні.
З текстом посібника можна ознайомитися за посиланням:
Осадчий І.Г. Педагогіка якості освіти: освітні запити замовників освітньої послуги та вимоги і очікування зацікавлених сторін: науково - практичний коментар у запитаннях та відповідях [Електронне видання]/І.Г.Осадчий.–Дніпро:Середняк Т.К.,2020.–77с.
|