У Випуску №3 науково-методичного журналу "Освіта та розвиток обдарованої дитини" опублікував статтю "Середня спеціалізована освіта наукового спрямування: освітня послуга та забезпечення її якості".
У статті розкрито зміст освітньої послуги із здобуття середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування, систематизовано основні психоособистісні ознаки інтелектуально обдарованих дітей як суб’єктів здобуття освіти та схарактеризовано освітнє середовище, освітній процес і внутрішню систему забезпечення якості освіти в науковому ліцеї.
Під якістю освітньої послуги запропоновано розуміти її здатність задовольняти освітні потреби всіх замовників освітньої послуги та вимоги і очікування зацікавлених сторін.
Напрям та механізм підвищення рівня якості середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування визначено як постійне поліпшення (досягнення досконалості) освітнього середовища, освітнього процесу та внутрішньої системи забезпечення якості освіти в науковому ліцеї задля задоволення персональних освітніх запитів учнів та їхніх батьків, а також освітнього запиту держави, відображеного в державному стандарті загальної середньої освіти та стандарті спеціалізованої освіти наукового спрямування.
Стаття за адресою http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2023/3/2.pdf
|