П`ятниця, 17/Тра/2024, 2:22 PM
Персональний сайт Осадчий Іван Григорович
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Методичні рекомендації щодо розроблення внутрішньої системи забезпечення якості освіти!
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [17]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19




Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

КОНЦЕПЦІЯ (основні організаційні засади) Національного рейтингу закладів загальної середньої освіти «ЯКІСТЬ ОСВІТИ»

Іван Осадчий (м.Київ)

КОНЦЕПЦІЯ

(основні організаційні засади)

Національного рейтингу закладів загальної середньої освіти

«ЯКІСТЬ ОСВІТИ»

 

Назва: Національний рейтинг закладів загальної середньої освіти «ЯКІСТЬ ОСВІТИ – 2020» (рік вказано для прикладу)(далі – Національний рейтинг «Якість освіти»).

Мета: Сприяти впровадженню в сфері загальної середньої освіти загального менеджменту якості (Total Qualiti Management) задля забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти, популяризувати національний досвід ефективного управління закладами загальної середньої освіти.

Організаційні засади:

1. Національний рейтинг «Якість освіти» проводиться щорічно. Результати оприлюднюються в січні – лютому. Переможці отримують дипломи та заносяться до Реєстру лауреатів.

2. Участь в Національному рейтингу «Якість освіти»  для закладів освіти є добровільною.

3. Організатором Національного рейтингу «Якість освіти» є Державна служба якості освіти України.

4.  Проводить Національний рейтинг «Якість освіти» Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти».

5.  Заявки на участь в Національному рейтингу «Якість освіти» заклади освіти подають в Державну освітню установу «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» з 01 по 30 вересня поточного року. До заявки додається єдиний документ, підготовлений закладом освіти – «Результати самооцінювання якості освітньої діяльності та якості освіти»  встановленого змісту та форми.

6.  Самооцінювання якості освітньої діяльності та якості освіти заклад освіти здійснює з використанням «Моделі досконалості закладу загальної середньої освіти» (далі – «Модель досконалості ЗЗСО»).

7. «Модель досконалості ЗЗСО» є сукупністю 12-15 параметрів досконалості – інтегральних характеристик освітньої діяльності закладу освіти та якості освіти, яку він надає. Параметри досконалості об’єднуються (по 4-5) у три групи «Освітнє середовище», «Освітній процес» та «Внутрішня система забезпечення якості освіти».

Кожний параметр досконалості може мати  4 рівні: низький, середній, добрий та високий. Визначення рівня параметра досконалості здійснюється за допомогою спеціальних таблиць (оприлюднюються на офіційному сайті «Національний рейтинг «Якість освіти»»), які містять описи всіх рівнів усіх параметрів досконалості.

8. За результатами аналізу представлених закладами освіти матеріалів визначається 15 лідерів у кожній групі закладів освіти. З метою перевірки достовірності інформації та об’єктивності самооцінювання в ці заклади освіти відряджаються експерти (1 заклад – 1 експерт; тривалість роботи експерта в закладі освіти –1 робочий день), які оглядають заклад та вивчають наявну документацію, на якій базується виконане самооцінювання.

Оплата роботи експерта здійснюється за кошти закладу освіти та включає тільки витрати на його відрядження.

З урахуванням результатів експертизи, проведеної експертом в закладі освіти, визначається 10 лідерів у кожній групі закладів освіти, які є лауреатами (переможцями) (без зазначення місця) щорічного Національного рейтингу «Якість освіти».

9. В Національному рейтингу «Якість освіти» всі заклади загальної середньої освіти України  освіти відносять до 9 груп:

Групи 1-3: «Заклади освіти населеного пункту з одним закладом освіти»:

Початкові школи; гімназії; ліцеї (1 ст.; 1-2 ст.; 1-3 ст., або окремих ступенів).

Групи 4-6: «Заклади освіти населеного пункту, в якому від 2 до 10 закладів освіти цього і нижчих ступенів»:

Початкові школи; гімназії; ліцеї (1 ст.; 1-2 ст.; 1-3 ст., або окремих ступенів).

Групи 7-9: «Заклади освіти населеного пункту, в якому більше 10 закладів освіти цього і нижчих ступенів»:

Початкові школи; гімназії; ліцеї (1 ст.; 1-2 ст.; 1-3 ст., або окремих ступенів).

10. Вся необхідна інформація розміщується на офіційному сайті Національного рейтингу «Якість освіти». На ньому також розміщуються матеріали про зреалізовані підходи та технології   освітньої діяльності всіх 90 щорічних переможців.

ПРИМІТКА

  1. Визначальним є поліпшення параметрів досконалості Моделі досконалості ЗЗСО засобами (прийомами, методами, технологіями) загального менеджменту якості.

10 жовтня 2020 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: ig-osadchiy (15/Жов/2020)
Переглядів: 169 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук






Copyright MyCorp ©, На сайті використано фрагменти зображень фракталів з https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons; 2024
uCoz