Середа, 27/Лис/2024, 7:58 AM
Персональний сайт Осадчий Іван Григорович
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Методичні рекомендації щодо розроблення внутрішньої системи забезпечення якості освіти!
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [51]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19




Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності...
[ Викачати з сервера (100.2 Kb) ]21/Лис/2019, 3:35 PM

Осадчий І. Г., Шевченко А. М., Дишлева І. М. Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Осадчий І. Г.,
ректор Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник;

Шевченко А. М.,
старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», кандидат психологічних наук;

Дишлева І. М.,
доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», кандидат педагогічних наук

 

Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Обґрунтовано психолого-педагогічні аспекти готовності педа­гогіч­них працівників до здійснення інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти. Представ­лено результати здійсненого діагностичного дослідження на основі розробленої анкети. Визначено напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів.

Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, готовність педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності, напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів.

 

Постановка проблеми. Система освіти сьогодні зазнає значних змін, пов’язаних із внесенням коректив у цілі, завдання та зміст освітнього процесу. Але глибина та сутність змінювання насамперед залежать від розвитку спеціалістів, які могли б втілювати у практичну діяльність сучасні освітні технології. У цих умовах набула актуальності проблема підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, їхнього професійного розвитку.

Важливими етапами системного й безперервного процесу професійного вдосконалення педагогів є виявлення їхнього потенціалу та формуван­ня чіткої траєкторії їхнього подальшого професійного зростання. У цьому контексті постає проблема об’єктивного оцінювання професійного потенціалу...

Категорія: Мої файли | Додав: ig-osadchiy
Переглядів: 143 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук






Copyright MyCorp ©, На сайті використано фрагменти зображень фракталів з https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons; 2024
uCoz