Осадчий І. Г., Шевченко А. М., Дишлева І. М. Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти
Осадчий І. Г.,
ректор Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник;
Шевченко А. М.,
старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», кандидат психологічних наук;
Дишлева І. М.,
доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», кандидат педагогічних наук
Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти
Обґрунтовано психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти. Представлено результати здійсненого діагностичного дослідження на основі розробленої анкети. Визначено напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів.
Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, готовність педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності, напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів.
Постановка проблеми. Система освіти сьогодні зазнає значних змін, пов’язаних із внесенням коректив у цілі, завдання та зміст освітнього процесу. Але глибина та сутність змінювання насамперед залежать від розвитку спеціалістів, які могли б втілювати у практичну діяльність сучасні освітні технології. У цих умовах набула актуальності проблема підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, їхнього професійного розвитку.
Важливими етапами системного й безперервного процесу професійного вдосконалення педагогів є виявлення їхнього потенціалу та формування чіткої траєкторії їхнього подальшого професійного зростання. У цьому контексті постає проблема об’єктивного оцінювання професійного потенціалу...
|