Технологія 3. Мережева педагогіка: освітні округи
Назва: мережева педагогіка: освітні округи.
Тип: технологія управління територіальними освітніми системами.
Адреса: відділ освіти Ставищенської РДА Київської області.
Рік створення: 1999
Рік оприлюднення в пресі: 1999
Новизна: уперше в Україні запропоновано розглядати як суб’єкт гарантій конституційного права на загальну середню освіту не окрему сільську школу, а освітню систему адміністративного району, тобто освітній округ, сформульовано визначення освітнього округу, розроблено типологію освітніх округів та основні організаційні засади їх функціонування, створено мережу освітніх округів різних типів та районний освітній округ.
Основні положення технології: основна ідея мережевої педагогіки як концепції організації освітніх систем полягає в тому, що дитина дістає гарантований, простий і надійний доступ до сукупності освітніх модулів (окремих або об’єднаних у навчальний заклад), тобто до мережі (сітки), що надають різноманітні освітні послуги, і має можливість у цьому просторі вільно будувати індивідуальну освітню траєкторію. Таку мережу або сітку можна розбудувати як в межах територіальної освітньої системи, так і в школі, і навіть в окремому класі, на окремому уроці....
|