Тип: технологія управління персоналом.
Адреса: відділ освіти Ставищенської РДА Київської області.
Рік створення: 2008.
Рік оприлюднення в пресі: 2009
Новизна: уперше на засадах синергетики розроблено технологію управління розвитком педагогічної культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу як індивідуальну програму підвищення його професіоналізму.
Основні питання технології. З позицій синергетики якості системи – це її макропараметри, в яких інтегрувались великі масиви мікропараметрів, а цінності – це закони (принципи) самоорганізації системи або підсистеми. Однотипні цінності утворюють групи, які називаємо компонентами організаційної культури системи.
Відповідно до обраного підходу під педагогічною культурою вчителя (ПКВ) розуміємо впорядковану сукупність особистісних цінностей педагога, які безпосередньо або опосередковано визначають його професіоналізм. Під цінностями педагогічної культури розуміємо сталий функціональний зв’язок між якостями педагогічної культури, які, у свою чергу, є макрохарактеристиками особистості. У запропонованій моделі виділено три компоненти педагогічної культури: соціальний (1), професійний (2) та індивідуальний (3)....
|