Середа, 27/Лис/2024, 1:20 AM
Персональний сайт Осадчий Іван Григорович
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Методичні рекомендації щодо розроблення внутрішньої системи забезпечення якості освіти!
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [51]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19




Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Асоціація дитячих організацій адміністративного району
[ Викачати з сервера (324.7 Kb) ]12/Лис/2019, 1:52 PM

Назва: асоціація дитячих організацій адміністративного району.
Тип: регіональна виховна система.
Адреса: Ставищенський Центр дитячої та юнацької творчості.
Рік створення: 1998
Рік оприлюднення в пресі: 1998
Новизна: уперше в Україні розроблено організаційні засади виховну систему адміністративного району та створено її на практиці.
Основні положення технології: у сучасних підходах до організації виховної роботи в навчальних закладах учень розглядається як суб’єкт спеціальним чином організованої діяльності, спрямованої на формування в нього соціального досвіду. Цілком очевидно, що така діяльність передбачає наявність повноцінного оточення: однолітків, дітей молодшого і старшого віку, дорослих тощо.
Саме тому виховні системи невеликих сільських шкіл розглядають як основу для організації виховної роботи діяльність загальношкільного учнівського колективу. Це й зрозуміло, адже створити повноцінне педагогічно оформлене середовище людських взаємин у класі, де навчаються 5–7 учнів, дуже складно, а то й неможливо. Проте навіть і цей шлях не забезпечує повного розв’язання проблеми, адже для вихованців потрібні як різновікові групи, так і обов’язково повноцінні групи ровесників. Лише в спілкуванні діти мають змогу адекватно оцінити свої успіхи й можливості, дати об’єктивну оцінку мікросередовищу, в якому перебувають. Певною мірою можна зняти цю проблему, якщо в межах адміністративного району створити повноцінний простір соціальної активності для учнівської молоді. Такий простір повинен:
– сприяти розширенню можливостей учнівської молоді в реалізації своїх прав на соціальну творчість;
– за природою та особливостями функціонування бути сумісним із
закономірностями внутрішнього світу дитини;
– легко змінюватися відповідно до змін реального соціального
середовища;

– легко піддаватися педагогічному управлінню.
Одним із варіантів вирішення цих проблем може бути асоціація...

Категорія: Мої файли | Додав: ig-osadchiy
Переглядів: 222 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук






Copyright MyCorp ©, На сайті використано фрагменти зображень фракталів з https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons; 2024
uCoz